torsdag 10 februari 2011

Fortfarande trött

Har haft några jobbiga dagar med väldigt lite sömn.. Kroppen har varit spänd och jag har haft svårt att slappna av och somna.. Inte kul att ligga och vända och vrida sig i sängen halva nätterna och när jag lyckats slumra till har jag sovit oroligt och drömt mardrömmar.. Dödstrött, grinig och på dåligt humör är resultatet av detta.. Igår blev jag sur för nån liten skitsak Micke sa (kommer inte ens ihåg vad) och gick och la mig.. Kunde givetvis inte somna.. Idag var jag ledig så jag kunde sova länge men känner mig trots detta inte särskilt utvilad.. Försökte med en powernap i soffan men det gick inte så bra.. När Micke kom hem från jobb la ha sig hos mig i soffan vilket var väldigt mysigt.. Skönt när någon håller om en och gosar med en.. Gradvis började allt släppa och nu känner jag mig tung och slapp i kroppen, nästan lite avslappnad och väldigt trött.. Säger godnatt och hoppas jag kan somna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar