måndag 26 juli 2010

Surar

Problem med mensen igen.. Typ 50 dagar sen sist och idag tog jag mig i kraken för att ringa doktorn.. Min doktor hade semester så jag provade gym på sjukhuset. Efter att ha suttit i telefonkö i nästan 30 minuter fick jag till svar när jag förklarade mitt problem att: "det gör vi ingenting åt utan du får helt enkelt vänta och se, som kvinna kan man vänta upp till ett halvår men jag förstår om du inte vill vänta så länge så avvakta några veckor till i alla fall"

Det är fan inte klokt.. Har nog aldrig haft så mycket problem som jag haft under alla dessa behandlingar och bemötandet av sjukhuspersonal etc har verkligen varit under all kritik.. Undanskuffad och bortglömd så fort man lämnat rummen.. Grrrrr.. Jag blev sur och arg så jag fick tårar i ögonen.. Ingen bra start på denna dagen.. Tur att den blev bättre i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar