söndag 11 juli 2010

Onormala

Varmt som attans idag och när normala människor åker ner till stranden och solar och badar åker vi till Väla.. Ha ha.. Vi är inte kloka jag vet men jag håller på att få mens och var inte sugen på att bada eller sola för den delen.. Micke behövde nya kläder så det blev en tur till Väla..

Lika envist som jag har tjatat om att han ska köpa blåa jeans, lika envist har han vägrat och gått omkring i sina gråsvarta och mörkt mörkt blå jeans.. Idag hittade jag ett par snygga blå jeans som jag pekade på och förväntade mig samma gamla vanliga svar: "jag gillar inte blåa jeans" MEN istället sa han: ja de var faktiskt snygga, man kanske skulle prova.. Han köpte jeansen och jag blev så glad att jag köpte en skjorta till honom.. Skitsnyggt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar