tisdag 27 juli 2010

♥ Förlovad ♥

Ja det är knappt jag tror det är sant men jag fick som jag ville till slut, en förlovningsring på vår 7 års dag.. Det känns lite overkligt och jag ler för mig själv varje gång jag ser ringen på hans finger :D.. Han är lite svårflörtad och behöver lååång tid på sig för att fatta beslut över saker och ting.. Inget fel i det men jag är tvärt emot ganska så impulsiv och behöver inte fundera så mycket/länge om saker och ting känns rätt..

Det blev ringar i vitt guld. Micke ville inte ha rött guld (eller vad det nu kallas) och jag ville inte ha silver.. Provade ut ringarna en väldigt varm dag då fingrarna var ganska svullna av värmen så min ring känns lite stor nu när de är normala igen.. Ändå tog jag en storlek som satt åt..

1 kommentar:

  1. Än en gång grattis. Minns också när vi provade ut ringarna att det var en riktigt varm maj dag och när vi väl hämtade ringarna så var min alldeles för stor så vi fick lämna in den för att göra den mindre.

    SvaraRadera