torsdag 1 juli 2010

Bröllopsdag

Idag firar min syster och Pierre 5-årig bröllopsdag.. GRATTIS♥!! Eftersom jag var i Höganäs följde jag med dem ut och åt tillsammans med barnen.. Vi satt på Bryggan (som stället heter) nere vid havet med utsikt över småbåtshamnen och åt en jättelik räkmacka med massor med räkor på.. Synd att inte Micke kunde komma för då hade vi varit samlade allihopa som var med på bröllopet.. Elias hade lite myror i brallan så när alla ätit och druckit klart fick vi ge oss iväg.. De ner till vattnet/lekplatsen och jag hemåt för att gå på bio..

3 kommentarer:

  1. Haha!!! Vad e det för en bild;)

    SvaraRadera
  2. Från Höganäs marknad.. Tror Lucas har tagit den medans Elias och jag åkte karusell :D

    SvaraRadera
  3. Ja det e från marknaden..Lucas vann den när han kastade ner bollar:)

    SvaraRadera