torsdag 13 juni 2013

Åååååååååh, en spindel!!

Sätter mig vid datorn och ser i ögonvrån något svart som rör sig.. Det kryper i hela kroppen när jag inser att det är en spindel som kryper vid dörrkarmen. Skriker till Micke "EN SPINDEL" och rusar ut från köket. Han bara skrattar och säger "den lille".Det spelar ingen roll hur stor eller liten en spindel är.. Det kryper i kroppen ändå och är bara så fruktansvärt.. Micke kommer gående med spindeln på ett kuvert. "Ska jag stoppa den i byxorna på dig"?? "gör du det, så flyttar jag" han bara skrattar och slänger den nu döda spindeln. Usch och fy!!!

Igår efter spinningpasset började jag få ont i trakterna kring svanskotan. Imorse när jag vaknade gjorde det fortfarande ont. När ja satte mig ner eller böjde mig fram. Suck, var lite rädd att jag inte skulle kunna träna med PTn. Det blev ju ingen PT träning i tisdes så jag ville verkligen träna idag. Gick i regnet till gymmet och ställde mig på löpbandet för att värma upp. Ja, det gjorde lite ont så när PTn kom var jag ju tvungen att säga det till honom.. Han undrade vad jag gjort och sa sen att det kunde röra sig om överträning. HELVETES JÄVLA SKIT!!! Jag fick göra några övningar för att mjuka upp rygg och fotleder och då kändes det bättre så vi kunde köra igång med träningen. Lika jobbigt som det brukar vara :-) men en av övningarna kunde jag inte göra. Den är jättesvår att få kläm på och min kropp klarar inte hålla balansen. Hålla en stång med vikter över huvudet med brett grepp och sen sätta sig ner på huk fortfarande med stången över huvudet. Skitsvårt så jag fick göra en annan jobbig övning och sen öva lite med TRX. Men inte ens där kunde jag göra den riktigt. Imorgon ska PTn på Kettlesbellsutbildning. Han har redan förvarnat mig om att jag är hans försökskanin :) oj oj, kan bli jobbigt detta.

Är inte alls kompis med min mobil just nu.. Kanske dax för en ny?? Igår när jag pratade med Annie tog batteriet helt plötsligt slut mitt i samtalet. Sprang som en yr höna för att leta efter laddaren så jag kunde få igång mobilen ögonaböj. Ja då ville den inte alls starta. Det tog nästan 10 minuter att få igång den.. Ja ja, I-landsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar