torsdag 19 juli 2012

Svensk sommar

Vilken tråkig sommar vi har.. Det är kallt, det REGNAR och lite åska på det. Svensk sommar.. Idag bestämde vi oss för att cykla till Väla men det blev det visst ingenting av. Jag hittade inte min cykelnyckel. Vände upp och ner på hela lägenheten men den var spårlöst borta. Fick cykeln av Mickes mamma för några år sen och har nog bara använt den typ 2 gånger och det är nog minst ett år sen sist. Ingen som helst aning om var jag kan ha lagt nyckeln. Micke ville inte ta bussen till Väla och jag var arg som ett bi. Dumma, dumma, dumma MEJ... Vi tappade sugen helt båda två och det slutade med att vi gick till Hemköp, pratade med Birgitta och handlade middagsmat och gick hem igen. På hemvägen började det regna som bara den och efter en stund kom åskan och blixtrarna oxå. Det blev soffan och något att läsa till mig och Tour de France till Micke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar