tisdag 14 februari 2012

Tulpaner

Idag blev det en tur till Väla med Annie, Helen, Oscar och mamma. Vi åt lite lunch och Hick sen och kollade lite i affärer. Nya trosor på Åhléns och ett fint alla hjärtans dags kort till Micke blev det för min del. Sen fortsatte vi till Ikea där jag köpte en bäddsoffa som Oscar hjälpte mig att transportera hem och bära upp den.. På väg ut till bilen upptäckte jag att det låg en bukett tulpaner på diskbänken! Vi hade brått så jag hann inte fråga om de var till mig :) men det var de ju. Helt totalt oväntat att jag skulle få tulpaner idag. Blev verkligen jätteglad :)
Nu är soffan på plats och det blev helt OK. Hoppas den är skön att sova i. Canvastavlan med Tärnömotivet hade kommit idag oxå. Vågade knappt öppna den, tänk om den inte blev bra?! Åh, den blev alldeles, alldeles underbar. Fantastiskt vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar