söndag 26 februari 2012

Söndag

Vaknade innan klockan ringde, trots att jag var jättetrött. Solen sken på en klarblå himmel såg jag genom en glipa i persiennerna och bara det fick mig på gott humör. Det kanske hade varit trevligare att vara ute och njuta av det fina vädret än att gå och jobba?! Ja, vem vet. Jobbat har jag i alla fall och inte lite heller. Vi är med i ännu en tävling på jobb där vi kan vinna biljetter till kvartsfinalerna i hockey VM. Efter 2 veckor ligger vi på 2:a plats så vi har verkligen chansen. Gjorde en MASSA andelar och trodde nästan att jag tagit mig vatten över huvudet MEN det gick. Jag sålde alla och hoppas på ett bra resultat för denna veckan.

Nu är jag väldigt trött. Skulle gärna vilja se Oscarsgalan inatt men jag börjar jobba kl 9 imorgon så det är nog ingen jättebra ide. Det får bli inspelning denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar