tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Ja idag är det alla hjärtans dag. Jag som brukar skicka kort till alla mina finingar där ute i världen som jag tycker så mycket om har i år gjort ingenting. Eller, jo förresten. Jag har faktisk skickat blommor till en person som jag tycker om och som jag tycker behöver lite uppmuntran och kärlek. Men, ska man fira denna dag eller inte?? Inte om du frågar Micke så jag lär inte få någonting av honom, då skulle jag bli mycket förvånad. Det är inte hans stil det där med att ge blommor eller nått gulligt kort. Lite synd för jag hade ju blivit jätteglad om jag hade fått det. Han ska få något litet av mig i alla fall.

Igår var det filmtajm för mig och Annie när Micke gått på fotbollsträning. Vi såg den otroligt vackra Flying Daggers. En av mina favoritfilmer :) Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar