torsdag 16 februari 2012

Segt

En otroligt seg dag tycker jag det har varit idag. Tiden går så långsamt. En del jobbiga postkunder som inte kan acceptera postens regler har jag haft idag. Det finns ju regler av en anledning och som en säkerhet gentemot kunden. Jag har inte lust att bryta mot detta, oavsett hur arg och högljudd kunden blir. Det är mycket bedrägerier just nu.. Inte så kul att bli drabbad av något sånt men det tänker de ju inte på. Jag sköter bara mitt jobb och följer de regler jag ska göra.. Så skäll för fan inte på mig och säg inte att jag är dum i huvudet.. Jisses, vilka idioter det finns :(
En kund kom fram till disken och släppte en fis som luktade ve och fasa. Örk, det var så äckligt!! Mycket får man vara med om..
Jisses vilka idioter det finns!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar