måndag 7 december 2009

Heroes

Igår kom Annett hem till mig.. Vi satt bland mina tomtar under vars en filt och tittade på 3 spännande avsnitt av Heroes.. Det var jättemysigt och till detta åt vi Taccos/Fajitas.. Nu har vi bara 3 avsnitt kvar.. Undra vad vi ska titta på sen..

Blev tvungen att gå till apoteket efter jobbet idag.. Det blev sjukhusets apotek.. När jag skulle gå igenom svängdörrarna hem såg jag i fönstret ett pepparkakshus i samma form som sjukhuset.. Ha ha, det var jättegulligt. Önskar jag hade tålamod och ork att baka och dekorera ett pepparkakshus.. Det är så fint..

1 kommentar:

  1. Tack för igår! Mysigt och mumsigt. :-) Ja det är fint med papparkakshus! På söndag ska mina syskon och jag träffas hemma hos pappa och bygga pepparkakshus i lag - må bästa lag vinna! :-D

    SvaraRadera