lördag 5 december 2009

En Surpuppa

Jag vet inte vad det är med honom, min Micke.. Igår var han på riktigt dåligt humör och då går det knappt att prata med honom.. Jag var själv inte på topp heller så det slutade med att jag satt vid datorn och han låg i soffan och vi sa knappt ett ord till varandra.. Vaknade kl 7 imorse av att han låg och höll om mig jättehårt så det var nog inte mig han var sur på..

Idag kom han till jobbet och jag såg direkt att det dåliga humöret fanns kvar.. En riktig muntergök med andra ord.. När jag kom hem från jobb satt det en Surpuppa i soffan och tittade på fotboll.. Jag försökte fråga vad det var för fel.. INGENTING fick jag till svar.. Till slut blev jag nästan lite sur själv och stegade in och störde honom mitt i fotbollen.. Jag ville veta om det var mig han var sur på.. Det var det inte, han var bara allmänt sur.. Bäst att låta honom vara då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar