torsdag 10 december 2009

En slapp dag

Imorse blev jag väckt av en envist ringande telefon.. Jag var mitt inne i en dröm och orkade inte gå upp och svara.. Det var Micke som hade ringt och han skulle bara kolla om tidningen hade kommit.. Den var tydligen sen i morse.. Har mest slappat hela dagen och det har varit så skönt.. Tog mig i kragen och gick ut en runda.. Kom hem med en kasse full med julklappar.. Försökte skapa lite julstämning så jag satte på julmusik och slog in mina klappar.. Det hjälpte inte mycket.. Julstämningen lyser fortfarande med sin frånvaro.. Det är bara 2 veckor kvar till julafton.. Undra om den kommer över huvud taget..

Imorgon får jag besök av mamma♥ och Rocky.. Vi ska fika och sjunga lite Singstar.. Så om ni går förbi huset där jag bor imorgon, håll för öronen.. (Ha, ha, ha, ha)

1 kommentar:

  1. Hehe...om jag går förbi kommer jag upp o sjunger :-)

    SvaraRadera