torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!!

Ja då var det sista dagen på detta året.. Inget vidare bra år har det varit.. Många besvikelser, tårar och bedrövelser.. Jag hoppas så på att 2010 blir ett bra år.. Ett år då mina drömmar går i uppfyllelse.. Ett år med glädje, lycka och hälsa till oss och alla mina nära och kära..

Ikväll blir det bara Micke och jag hemma i lägenheten.. Vi ska mysa och äta gott.. Det blir Toast Skagen till förrätt, Sen blir det baconlindad fläskfile med klyftpotatis och sen chokladmousse med hasselnötter och riven choklad till efterrätt.. Om vi orkar.. Ska försöka dra ut Micke vid tolvslaget och se lite raketer och fira in det nya året.. Kan bli svårt, han struntar totalt i sådant.. Jag ska försöka i alla fall..

Gott Nytt År alla mina nära och kära ♥♥♥

1 kommentar: