onsdag 30 januari 2013

Kundkortskväll

Har precis landat hemma och är helt slut. Idag har vi haft kundkortskväll på jobbet mellan 14-20. En MASSA bra erbjudanden och en MASSA folk. Som vi har sprungit, Bengan och jag allt i takt till musik. Precis innanför grindarna i affären satt nämligen en man som spelade och sjöng. Det var ganska trevligt faktiskt, trots att han spelade väldigt högt så det var lite svårt att höra vad kunderna sa och att han spelade dansbandslåtar som vi inte kunde låta bli att tralla med i. Tror till och med att Bengan blev uppbjuden till dans av en dam. Men han fick tacka nej eftersom jag precis skulle gå på rast, ha ha. Han hängde nog inte läpp över det utan var nog glad att slippa :)

Beställt ett nytt överkast som kom med posten idag. Lite blommor som går i lila och lila kanter. Ja det kan nog bli ganska fint med lila gardiner till. Hm, mycket lila var det här just nu. Kan ju faktiskt bero på att det är min absoluta favoritfärg :) Det var kanske lite dyrt det där överkastet men man köper ju inte nytt så ofta, inte jag i alla fall. Det som ligger på sängen just nu är trasigt och det har jag haft i många år så det var verkligen dax att byta. Nä, nu ska jag slänga i mig lite mat och sen bara lägga mig i soffan och göra absolut ingenting.

Nu har jag bestämt vilka Macarons jag ska baka men det tänker jag inte tala om förrän mina gäster ska dricka kaffe på lördag.. Nån annan som vill smaka?? Ja, ni vet var jag bor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar