tisdag 1 januari 2013

2013

En mycket trevlig och mysig nyårsafton spenderade vi med goda vänner och massor med god mat. Strax innan tolvslaget gick vi ner till bryggan vid Gröningen där vi skålade in det nya året och tittade på fyrverkerier. Gott Nytt År!!

2013 hm, blandade känslor inför vad detta nya år ska innehålla. Nyårsafton 2011 var jag helt övertygad om att 2012 skulle bli ett bra år. Det kändes verkligen så, jag hade en massa positiva vibbar och känslor. Tänk så fel man kan ha. Istället blev det nog det värsta året på mycket, MYCKET länge. Besvikelser, tårar, depressioner, jobbiga tankar ja det är bara förnamnet.

Så, inga nyårslöften i år.. Inga måsten. Inga planer. Ja ingenting faktiskt. Jag tar det som det kommer och lever i nuet. Försöker skaka av mig allt som hände 2012 och tar en dag i taget från och med nu. Det blir ju inte bättre av att grubbla ihjäl sig på saker och ting. Saker som man inte kan ändra på eller göra någonting åt. Jag tänker leva, älska och skratta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar