söndag 19 december 2010

Lite mys

Ja det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig igår (det brukar det ju aldrig bli heller) med vår mysdag tack vare all snö som kom.. Micke fick jobba och kom hem först kl 13.. Vi gick en runda på stan och lyckades hitta några julklappar. På kvällen blev det kinamat och engelsk deckare framför TV:n.. Micke kämpade för att hålla sig vaken men det gick sådär kan jag säga.. Till slut gav han upp och gick in och la sig i sängen där han somnade på stört.. Jag somnade i soffan framför min nya favoritfilm Inception.. Nåja, vi var ju i alla fall tilsammans trots att det inte blev så mycket mys som jag tänkt mig..

Imorse vaknade jag av att Micke låg och höll om mig precis som han brukade göra förr i tiden.. Ja det finns ju inget bättre sätt att börja dagen på och jag kände hoppet spira.. Det finns där långt inne någonstans och jag hoppas saker och ting ordnar sig på bästa sätt.. Vi tog en tur till Väla tillsammans med resten av Helsingborg.. Helt galet mycket folk så det blev inget långvarigt besök men nu är ALLA julklappar äntligen köpta och fint inslagna..

Det blev en ganska mysig och bra helg i alla fall.. Nu ska jag mysa lite för mig själv.. Micke är på fotbollsträning.. Jag ska titta på Män som hatar kvinnor och jag är nog en av de få som inte sett den ännu.. Till och med Micke har sett den :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar