torsdag 23 december 2010

23 December

Ja nu är det den 23 december några minuter till.. Har lite svårt att fatta att det verkligen är julafton imorgon.. Tiden bara sprang iväg och jag har inte hunnit med allt jag hade tänkt göra innan julafton.. Julklapparna är klara i alla fall och det är ju det viktigaste :-D

Julstämningen vill inte riktigt infinna sig trots att det är snö. Det är ju hög mysfaktor i att ligga i soffan med granen, stjärnorna och tomteverkstaden tända och att se snön utanför fönstret.. Kanske är det för att jag inte är 100 % glad just nu som det bara blir lite halvhjärtat?? Det är ju lite svårt när mycket känns motigt och otillfredsställande.. Grubblar och funderar över väldigt många saker som jag önskar jag kunde slippa..

Nu ska jag ta min huvudvärk och gå och lägga mig.. Imorgon blir det jobb några timmar och sen lite julfirande hos Mickes föräldrar..

God Jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar