torsdag 30 december 2010

Besök

Idag fick jag fint besök från Sölvesborg.. Min pappa och styvmor Simone kom och hämtade upp mig och vi styrde kosan mot Ikea.. Handlade lite smått och gott.. Sen fortsatte vi ner till stan och jag hittade lite fina saker jag ska dekorera bordet med imorgon.. Längtar redan.. Vi käkade lite kinamat och åkte sen och hämtade min julklapp på posten.. Jag fick en popcornmaskin :-D och det passar ju bra till mig som älskar popcorn och nästan alltid lyckas bränna dem i micron.. Invigde mina nya 5 kronors kaffemuggar som jag köpte på Ikea och de fick godkänt.. Ha ha!! De hann träffa Micke en kort stund innan det var dax för dem att köra hemåt.. En mycket trevlig dag.. Visade pappa skadan på min bil som jag fick när en idiot backade med dragkrok rakt in i min bil.. Såhär fin är den nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar