söndag 23 maj 2010

Prinsen av Persien

Igår gick vi på bio jag och Marie (Alfred).. Vi såg Prinsen av Persien och jag måste erkänna att jag var lite besviken efteråt.. Visst den var väldigt snyggt gjord och om jag varit 10-12 år hade jag förmodligen tyckt den var skitbra.. Den kändes alldeles för barnslig på något sätt.. Lite Matrix, lite Indiana Jones och lite Sagan om ringen.. Han som spelade Prinsen, Jake Gyllenhaal var åtminstone snygg så han kan få en femma men filmen får en tvåa, max.. Såg trailer från Twilight: Eclipse och den verkar jättebra.. Tycker dessa körsbärsträd är så himla fina.. Är lite avundsjuk på Marie som har massor av sådana träd där hon bor.. Ett precis utanför balkongen.. Vill jag oxå ha.. Synd att de blommar så kort tid bara.. Snart snöar det rosa blomblad ner på gatan..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar