måndag 3 maj 2010

Jean Louis David


Lyxade till det ordentligt idag och gick till den världskända salongen Jean Louis David för att klippa mig. Jättefin salong med massa blommor. Fick ga en trappa upp för att tvätta haret och bli masserad. Det var jätteskönt och det hela avslutades med inpackning. Sen vidare till nästa person för att bli klippt. Det kändes verkligen lyxigt och det var som trolleri. Jag har aldrig haft sa lent har förut och jag känner mig faktiskt jättefint. 1650 kr fattigare men ska man lyxa kan man lika gärna göra det ordentligt ;-)Vi fikade hos madame Odette efter och fick träffa fler familjemedlemmar. Det var mycket trevliga och chica allihopa. Armand, gift med madame Odettes syster tyckte jag var mycket vacker och hade vackra ögon. När vi skulle ga fick jag extra manga kindpussar av honom, han var typ 80..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar