söndag 9 maj 2010

Fint besök ♥

Igår fick jag fint besök av syster Ida♥, hennes sambo Thomas och Nermo. Thomas skulle springa Springtime och jag höll Ida sällskap under tiden. Stod bland alla hurtbullar innan starten och kände mig något malplacerad. Det var kallt och lite småregnigt där vi stod vid Kärnan och väntade på att heja på Thomas. Han sprang på ca 48 minuter och kom på 419 plats.. Bra jobbat säger jag som orkar jogga typ 3 km sen är jag död.. En mil hade jag aldrig klarat. Det blev ett stopp vid Hemmakväll där vi hyrde film och köpte godis. Sen köpte jag och Micke kinamat som vi bjöd på. Filmen vi såg 2012 var verkligen ingen höjdare.. Ett riktigt bottennapp tyckte vi allihopa, ja utom Micke som satt i lilla rummet och kollade på fotboll. Den andra filmen var betydligt bättre. Quarantine eller nåt liknande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar