torsdag 21 juni 2012

Min onda höft

Tänk att det faktiskt är midsommarafton imorgon. Det känns inte så och absolut inte som sommar. Vädret känns mer höst och är ju tråkigt. Hoppas det vänder snart och blir riktig sommar. Snart är det ju dax för semester i 4 veckor. Vädret ser ju inte direkt lovande ut för imorgon, ser blir väl regn.

Min onda höft börjar bli bättre, äntligen. Var på mitt andra besök hos sjukgymnasten i tisdes. Jag hade fortfarande ganska ont men smärtorna hade flyttat sig. Han sa att det var ett bra tecken. Att jag börjar bli bättre och att vi närmar oss centrum för det onda, som han tror beror på att mitt bäcken är snett pga att det är bakåtroterat. Jag fick lite övningar jag skulle göra hemma varje dag tills nästa besök. Nu har jag inte ont i höften utan mer i sidan och lite på framsidan. Jag fick inte lov att springa, SNYFT, men promenera i lagom takt och cykla gick bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar