torsdag 14 juni 2012

Diagnos

Då har jag varit hos en sjukgymnast och blivit torterad. Mitt bäcken var snett och så var det nåt med 2 kotor som inte var som det skulle. Hm, tänk att man aldrig kommer ihåg allt doktorerna säger. Inte lätt när man ligger där och har så ont att man nästan svimmar och kallsvettas. Sen efteråt är man nästan lite groggy och vimmelkantig. Ja det var i alla fall snett bäcken och nåt med kotorna. Pga detta, att nåt var fel skyddade muskeln i höften på något vis och blev hård och stram. Därför har jag så ont. Sen eftersom jag gått med det så länge kunde det ta 1-3 dagar innan det blev bättre. Ska på återbesök på tisdag så får vi se hur det blir. Ska komma ihåg att ställa lite fler frågor då. Känns skönt att jag äntligen tagit tag i problemet och förhoppningsvis blir det bra snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar