söndag 28 augusti 2011

Trött söndag

Ja man är ju inte van att sitga upp kl 6 en söndag men jag skulle jobba extra idag och börja kl 7.. Sovit lite oroligt något som jag alltid gör när jag vet att jag måste gå upp så tidigt. Är helt enkelt rädd att försova mig.. Varit flitig på jobb och när jag slutade kl 13.30 kom pappa och Simone till jobb och mötte mig. Sen gick vi till Olympia för att se HIF-Örebro. En korv tryckte jag i mig lite snabbt innan matchen. Första halvlek var ganska tråkig men i andra blev det lite mer fart och HIF vann med 2-0.. Sjukt trött är jag nu och har lite huvudvärk. Borde sprungit en runda i skogen men istället låg jag på soffan och åt bilar och choklad.. Lite lagom onödigt så från och med imorgon blir det fan i mej bara nyttigheter och massor med träning..

Nu ska jag lägga mig i sängen och slötitta på Batman Begins..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar