torsdag 27 december 2012

Annandag Jul

Ja då var Annandagen oxå över. Julen börjar lida mot sitt slut och nu blickar vi framåt mot det nya året. Fick för mig att jag skulle åka ut till Väla. Micke tyckte inte jag var riktigt klok. Annandagen är ju den värsta dagen av alla i och med REAN. Åkte i en knökfull buss där vi stod som packade sillar. Trängdes med en massa folk på Väla men jag skulle bara in i en affär och köpa porslin, så det gick snabbt. Hade aldrig orkat med att gå i massa affärer och leta reafynd. Usch, fy!! Tog bussen hem ganska snabbt och har myst med älsklingen och bara slappat resten av dagen. Ganska skönt faktiskt :) Kollat på Indiana Jones och nu tittar jag på Scream.

Måste verkligen ta tag i träningen igen. Har ätit en MASSA onyttigheter i flera dagar nu, inte så bra. Inte så bra alls. Tappat lite motivation oxå känner jag. Får tvinga mig till gymmet snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar