måndag 22 oktober 2012

I-lands problem

Köpte en långärmad träningströja på H&M att ha under min nya löparjacka nu när det börjar bli kallt. När jag tog den på mig satt den ganska tajt men var skön. Materialet var dock lite "glatt" så jag misstänkte att den kunde kasa lite. Träningsbyxorna är ju oxå lite "glatta".. Började springa och efter 100 meter hade tröjan korvat sig och kasat upp till armhålorns (nästan).. Sånt retar mig till vansinne och är fruktansvärt obekvämt.. Fick stanna och stoppa ner tröjan innanför byxorna, som då började kasa lite. Inte jättebekvämt men bättre än inget. Ha ha, vilket I-lands problem :)

Laddar inför morgondagens tripp till Göteborg med lite Hunger Games. Ska bli riktigt najs. Bo på hotell, äta på O'Learys, skratta och flamsa och leta grejor till vårt "bus" vi har på gång. Du och jag Alfred :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar