onsdag 21 december 2011

Tusen mil

Borde slå in julklappar men jag känner mig helt slut. Vilken dag det har varit idag. Jobbat 10-19 och haft fullt upp hela tiden. Värst var mellan 16-18.30 då vi sprang som galningar fram och tillbaka och lämnade ut paket och brev. Vi var i postrummet samtidigt, tittade på varandra, suckade, pustade och Biggan skakade bara på huvudet. "jag är snart helt död" sa jag bara. Hon nickade.. Sen sprang vi igen. Idag har varit den värsta dagen hittills med allt springande. Hoppas det vänder nu. Sen insåg jag ju att jag måste köpa en julklapp till. Väla kl 19 idag eller kl 14 imorgon när många dessutom har fått löning?? Som att välja mellan pest eller kolera men jag åkte idag. Skönt att ha det gjort. Imorgon när jag slutar kl 14 ska jag gå raka vägen hem och göra absolut ingenting och det ska bli alldeles underbart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar