lördag 17 december 2011

En ängel

Idag följde jag med mamma och Christine till Lund för att få behandling av en kroppsterapeut vid namn Maria. Hon sysslar med Akupressur (som akupunktur men utan nålar), healing och massage. Vi gick in en i taget och Christine började. När hon kom ut efter nästan 2 timmar var hon rosig om kinderna och sa bara: vilken fantastisk upplevelse. Jag var näste man på tur och kom in i ett underbart rum och fick sitta ner i en soffa. I bakgrunden spelades lugn musik och jag fick fylla i ett papper med namn, sjukdomar osv. Hon sa att jag var en sjua enligt nummerologin och förklarade sen lite snabbt vad det innebar. (kommer inte ihåg exakt) Jag var en väldigt känslig person som gärna var för mig själv. Sen sa hon nått som nästan fick mig att börja gråta. Jag var en ängel som bestämt mig för att stanna kvar på jorden!! Det lät så fint när hon sa det. Sen var det bara att klä av sig och lägga sig på britsen under filten. Ja, vad kan man säga.. Det var verkligen en upplevelse som inte går att beskriva med ord. Hon tryckte, masserade och pratade. Nu sitter jag här och väntar medans mamma är inne och får behandling. Trött, men på ett skönt sätt. Öm under fötterna och försöker analysera det hela. Lite frusen men framför allt väldigt trött. Ja det var en väldigt speciell upplevelse..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar